Gustos şi sănatos cu Dana Mariette

Gustos şi sănatos cu Dana Mariette

Pages - Menu

7 noiembrie 2009

Paine "floarea diminetii"



Ingrediente:

pentru aluat:

700 gr faina alba
200 ml lapte caldut
100 ml apa calduta
150 ml ulei de masline
1 pachet drojdie uscata
1 lingura zahar brut
1 lingurita sare

pentru umplututa:

2 galbenusuri amestecate cu100 gr unt topit,
branza.

pentru presarat deasupra:seminte de in,susan

Din ingredientele de mai sus se realizeaza un aluat moale...ce se lasa 30 min la dospit:







Se imparte aluatul in doua:
 


Se intind foi dreptunghiulare..pe care se pune umplutura...amestecul de galbenus cu unt(se poate presara si putina branza):







Se ruleaza si se taie bucati de 2cm:








Se aseaza in tava:

(in mijoc am pus cateva bile din aluat)







se mai lasa vreo 15 min la dospit

eu am uns cu putin din compozitia pt umplutura..si am presarat seminte:




Am bagat la cuptor la 200 grade...am copt 25 minute





Este o paine gustoasa...seamana foarte mult la gust cu saleurile...este preferata mea...

Niciun comentariu: