Gustos şi sănatos cu Dana Mariette

Gustos şi sănatos cu Dana Mariette

Pages - Menu

23 aprilie 2011

Drob cu ciuperci

 


Anul acesta ,din cateva motive...drob vegetal....reteta inspirata de la Maya,cu cateva modificari;

Ingrediente aluat:

unt topit-60 g
ou-1 buc
apa-150 ml
sare-1/2 lingurita
faina 350-400 g (sau cat cuprinde)




Se pune la rece pentru 30 min;


Ingrediente pentru umplutura:

ciuperci-500 g
ceapa verde-2 fire
ardei rosu-1 buc
pesmet-6 linguri
smantana -4 linguri
o legatura patrunjel verde
o legatura marar
4 oua fierte
3 morcovi fierti
3 linguri ulei
sare
piper
unt pentru uns tava
1-2 linguri pesmet pentru tapisat tava

pentru deasupra: galbenus amestecat cu doua linguri lapte,seminte diverse;

Am calit ceapa si legumele tocate martunt (se pot da si prin masina) pana a scazut apa din ciuperci,am luat de pe foc am condimentat,am adaugat pesmetul , smantana si verdeata

Am intins o foaie din 3/4 din aluat,am pus-o in tava unsa cu unt si tapisata cu pesmet, am pus jumatate din compozitie,felii de morcov fiert,oua fierte si restul de compozitie;Se modeleaza 1/4 din aluat ...dupa preferinte;



Am uns cu galbenus cu putin lapte,am presarat cateva seminte de mac si la copt,in cuptorul preincalzit la 180 grade,timp de 30-35 min;





si sectiunea ...

     Pofta buna!

8 comentarii:

Lia spunea...

Paste fericit Mariette,alaturi de cei dragi .
Te pup.

yaya6 spunea...

paste fericit ,liniste sufleteasca si sanatate multa

Agenda di Nico spunea...

O bunatate, preferatul meu...drobul de ciuperci!
Paste Fericit! Hristos a Inviat!

Unknown spunea...

Fie ca Sarbatoarea Sfanta a Invierii Mantuitorului nostru Iisus Hristos sa aduca in sufletele si casele noastre bucuria si lumina sperantei, pace, liniste si intelegere. Hristos a inviat! Sarbatori fericite!

Daniela Addario spunea...

Hristos a Inviat ! Fie ca lumina Invierii Domnului sa va umple casa de pace si liniste sufleteasca ! Sper ca ati fost destul de cuminti, ca iepurasul sa va aduca un micut cadou...

pansy spunea...

Hristos a inviat !

ღAzucenaღ spunea...

A fost foarte bun si a fost si decorat frumos!

Maya spunea...

Ce fain ti-a iesit asa în aluat!