Gustos şi sănatos cu Dana Mariette

Gustos şi sănatos cu Dana Mariette

Pages - Menu

17 martie 2011

Melcisori de pizza

                                                                                                                         merci  Maya!


Aluatul l-am facut in masina de paine ,pe programul de aluat 1.25 h,din:
350 ml apa calduta
4 linguri ulei de masline
1 lingurita sare
1/2 lingura zahar
650 g faina
7 g drojdie(un plic)

Sosul de rosii l-am facut in blender din :
400 ml pulpa de rosie
3 catei usturoi
patrunjel verde
oregano
2 linguri ulei de masline

Aluatul l-am impartit in doua,am intins foi,am pus sosul (se pot adauga si felii de sunca presata sau altceva ,eu le-am facut fara)am rulat si taiat la 2 cm:



Le-am pus in tava,pe hartie de copt,am presarat cascaval so am pus cate o maslina...asa :



Am copt in cuptorul preincalzit la 180°C,timp de 20 min:



                                       Pofta buna!                         

7 comentarii:

Bucate Apetisante spunea...

Arata foarte bine!
Cred ca sunt buni si de luat la servici,la pachet.
Eu doar ce am scris la mine mucenicii,reteta ta! :)
Pupici!

lucy spunea...

che bontà!che bel finger food!!!!

pansy spunea...

cred ca au iesit grozavi!

Dana Mariette spunea...

pansy ,foarte grzave:)
lucy,thanks!
Bucate apetisante ,sunt foarte bune de pachetele...mucenicii au fost super:P
Va multumesc de vizita ,va mai astept si va doresc o zi buna!

Maya spunea...

Foarte faini ti-au iesit melcisorii!
Salutari si o primavara cu muuult soare îti doresc! :)

Dana Mariette spunea...

maya,merci!si eu iti doresc o primavara plina de impliniri!

Bianca spunea...

Foarte frumosi melcisiorii. Si eu am facut si ies foarte buni.
O zi frumoasa in continuare