Gustos şi sănatos cu Dana Mariette

Gustos şi sănatos cu Dana Mariette

Pages - Menu

7 aprilie 2010

Rulada festiva


multumesc lilly pentru aceasta reteta super!

Avem nevoie de:


pulpa de ied(miel)-400 g
carne tocata-300 g
parmezan-80 g
pesmet-80 g
condimente pentru carne de miel
sunca de praga-100 g
cascaval-100 g
oua fierte tari-2 buc
ou-1 buc
patrunjel
vin
sare
ulei

Carnea se pune intr-un vas,se acopera cu vin,se pun condimente (cimbru,ienupar,foi de dafin,piper,coriandru,sare,etc),se acopera ermetic si se lasa in frigider doua ore(sau mai mult!):





Carnea se taie (ca o carte ) si se bate bine cu ciocanul de snitele.Intr-un castron se amesteca carnea tocata ,parmezanul si pesmetul.Se adauga oul , patrunjelul tocat si sare,se amesteca.



Aceasta compozitie se intinde peste bucata de carne:


 

Se adauga cascavalul feliat,sunca de praga si ouale:





Se ruleaza si se leaga bine cu ata de bucatarie:





Se pune in tava (se poate adauga si putin ulei),se adauga marinata strecurata si se da la cuptor pentru o ora (eu am intors-o de cateva ori!)








11 comentarii:

Lilly spunea...

O idee buna si cu miel.Arata splendid, Mariette!

Dana Mariette spunea...

Lilly ti-am spus ca o fac de Paste,a iesit delicioasa!Multumesc!

Mariana spunea...

Bine te-am gasit Mariette!
Un blog f.dragut si pe gustul meu!
Felicitari de la mine!
Am sa revin cu drag!

Maya spunea...

Arata tare fain rulada asta!

Dana Mariette spunea...

Mariana,multumesc pentru vizita si pentru aprecieri !Te astept cu drag!

Dana Mariette spunea...

Maya,multumesc!Pupici!

pansy spunea...

pe unde umbli marietto! ?
premiile te asteapta !

Ioana spunea...

imi place tare mult cum ti-a iesit!felicitari!

Dana Mariette spunea...

pansy,multumesc pentru premii!

Dana Mariette spunea...

Ioana,merci!

retete- ina spunea...

da,e chiar o reteta festiva,foarte bun,arata excelent