Gustos şi sănatos cu Dana Mariette

Gustos şi sănatos cu Dana Mariette

Pages - Menu

27 decembrie 2011

Prajitura cu mere

Prajitura am facut-o mai demult,aluatul e cel la Iuliei ,iar umplutura cea obisnuita!
la aluat am folosit:
150 g unt topit
500 g faina
150 g zahar pudra
un ou
7 g praf de copt
3 linguri  smantana
Am pus toate ingredientele in masina de paine si am setat programul de 15 min:
Am impartit in doua, le-am pus in folie si am dat la frigider 30 min:



Intre timp am ras merele (aprox 2kg),am pus  zahar (100g) si o lingurita scortisoara ,le-am calit bine...
Am intins foaie,am intepat cu furculita :


Am pus umplutura si cea de-a doua foaie...se inteapa cu fuculita:


Se unge cu galbenus amestecat cu putin lapte si se da la cuptor pentru aprox.40 min...pana devine aurie!Se scoate din cuptor,se raceste si se pudreaza cu zahar!


                                                   Un deliciu!!!

6 comentarii:

Bucate Apetisante spunea...

Prajitura cu mere va fi intotdeauna una din preferatele mele :)

DiaMar bucataria galbena spunea...

Arata tare bine.Eu ador merele.Te pup!

Daniela Addario spunea...

Iti doresc din inima, sa ai un sfirsit de an minunat iar noul an sa va aduca (tie si celor dragi) multa sanatate, fericire si realizari !
La multi ani !!!

anitanna spunea...

De Anul Nou sa deschidem usa pentru oaspeti dragi si inima pentru speranta si bucurie. Sa fim mai buni si sa privim inainte cu incredere.
An Nou Fericit si La multi ani!

Bucate Apetisante spunea...

LA MULTI ANI !

Dana Mariette spunea...

Va multumesc pentru urari!Va doresc un An Nou minunat,colorat in acorduri de fericire si armonie,succese,impliniri si multa iubire!