Gustos şi sănatos cu Dana Mariette

Gustos şi sănatos cu Dana Mariette

Pages - Menu

21 septembrie 2009

paine impletita in 6 cu mac

                                                                         sursa:  Laura Adamache


Ingrediente:
  • 500 gr faina
  • 250 gr lapte
  • 7 gr drojdie uscata
  • 1 lingurita miere
  • 2 linguri ulei de masline
  • 1 lingurita sare
Aluatul l-am pregatit in masina de paine.
Am impartit aluatul in sase parti...din care am format snururi egale.





Unim toate capetele:



Apoi impletim ca in imaginile de mai jos:





Am lasat la dospit o ora.

Am uns cu galbenus amestecat cu putin lapte si am copt la 200 grade vreo 35 min.





Un comentariu:

Timea spunea...

foarte interesanta impletitura in 6! eu fac doar in 3 :) trebuie sa incerc si eu in 6 ca arata si mai bine. te pup