Gustos şi sănatos cu Dana Mariette

Gustos şi sănatos cu Dana Mariette

Pages - Menu

3 martie 2011

Paine cu broccoli




Aluatul l-am facut in masina de paine,din:
240 ml lapte caldut
100 ml apa calduta
80 ml ulei de masline
un ou
o lingurita sare
o lingura zahar
600 g faina
un plic drojdie uscata(7g)
puse,in masina,in aceasta ordine...folosind programul pentru aluat dospit.Din aluat se modeleaza chifle si painici,se cresteaza se pune putin unt si buchetele de broccoli ce au fost fierte inainte in apa su sare.


Se lasa 30 min la dospit,se ung cu putin unt topit si se coc,in cuptorul preincalzit,15-20 min la 200 °C




8 comentarii:

Lilly spunea...

Eu ti-am mai spus ca-mi plac chiflele tale cu broccoli, trebuie sa le fac si eu.Sunt asa de vesele.

yaya6 spunea...

ce bine arata,si cat de mult imi plac mie brocoli cred ca ma incumet sa le incerc,felicitari si o zi buna

Dana Mariette spunea...

yaya6,merci,si mie imi plac foarte mult broccoli si incerc tot felul de retete !

Lilly,da,stiu ca mi-ai mai spus...sunt vesele si de efect!

O zi buna va doresc!

Lia spunea...

Superb arata.
Trebuie sa fii de piatra sa nu-ti vina sa te infigi in ele.:)

pansy spunea...

numai nebunii! paine cu brocoli! super idee!

Nadji spunea...

un pain original et qui doit être délicieux.
j'aime beaucoup.
A bientôt.

Dana Mariette spunea...

Lia,merci pentru apreciere!
Pansy,imi place ce mi-ai spus!
Nadji,merci de vizita!

O zi buna va doresc si va mai astept ,cu drag,prin bucataria mea virtuala!

violette spunea...

arata grozav painicile tale cu broccoli...si cred ca sunt foarte bune!

o saptamana frumoasa!