Gustos şi sănatos cu Dana Mariette

Gustos şi sănatos cu Dana Mariette

Pages - Menu

7 iunie 2011

Sufleu de dovlecei


                                                                                 recipe by cara

Daca va plac dovleceii... nu ezitati sa preparati ...

Ingrediente:

4 dovlecei potriviti
200 g cascaval
4 oua
250 g smantana (eu am folosit una de 30 % grasime)
150 ml lapte
sare
piper
ulei
putin unt si o lingura malai pentru tava

Dovleceii,dati pe razatoarea mare (cu coaja) se calesc in putin ulei pana ce se evapora apa!



 Se adauga  120 g cascaval si se amesteca bine:


Se lasa la racit!

Se bat ouale cu smantana,sarea si piperul :





Se adauga laptele;aceasta compozitie se rastoarna peste dovlecei,se amesteca  si apoi se pune  intr-o tava unsa cu putin unt si tapetata cu  malai;deasupra se presara restul de cascaval.
Se coace in cuptorul preincalzit aprox.30 min:

Un deliciu de vara !

7 comentarii:

violette spunea...

De acord cu tine...un adevarat deliciu...superrr bun!pupici!

Bucate Apetisante spunea...

Chiar azi ma gandeam la dovlecei insa sub alta forma, pane.

yaya6 spunea...

ce bun eeee,si eu il fac des,o zi buna

pansy spunea...

delicios !asta-i cuvantul !io mai adaug marar verde la greu si 2 catei de usturoi.

Maya spunea...

Abia astept dovleceii din productie proprie...dar mai dureaza :D

FLORY spunea...

Eu fac tarta in acest mod,decat ca folosesc in plus si un aluat foietaj,minunat!

Danutza spunea...

Eu sunt mare fan dovlecei:) Trebuie sa o incerc!
Weekend placut!