Gustos şi sănatos cu Dana Mariette

Gustos şi sănatos cu Dana Mariette

Pages - Menu

31 martie 2011

Paine coroana


                                                                                                           by  coolinarika

Am facut aluatul,in masina de paine,din:
300 ml lapte caldut
5 linguri unt topit
2 oua
1 lingurita sare
1 lingurita zahar
700 g faina
7 g drojdie(un plic)



Am impartit aluatul in opt parti egale,am uns o tava rotunda cu unt;dintr-o parte am intins un disc:



In centrul tavii am pus o ceasca ,iar pe ea discul:



De jur imprejur bilele din aluat:



Am lasat vreo 15 min,timp in care s-a preincalzit cuptorul,am pensulat deasupra galbenus de ou amestecat cu putin lapte,am presarat seminte de mac:




Am copt,in cuptorul preincalzit, 20 min la 220 grade:






Foarte pufoasa si gustoasa!







5 comentarii:

violette spunea...

foarte, foarte frumoasa painica...nu stiam pana acum cum se realizeaza...o sa o incerc si eu!

Agenda di Nico spunea...

Ce frumoasa ti-a venit! Imi inchipui ca-i si gustoasa ca orice paine facuta in casa!
weekend placut!

Daniela Addario spunea...

Foarte frumoasa coronita si cu raze de soare... Pupici si-o zi buna !

Bucate Apetisante spunea...

Waw, fain mai arata!
As lua acum o bucatica din ea :)

Anonim spunea...

Ai o pagina foarte tare! Se vede ca te ocupi si te straduiesti sa fi in top. Am si eu un site de anunturi gratuite http://taman.ro/ si ma straduiesc sa fiu si eu in top, dar nu voi reusi sa te egalez.
Felicitari!