Gustos şi sănatos cu Dana Mariette

Gustos şi sănatos cu Dana Mariette

Pages - Menu

14 martie 2011

Waffe cu ardei,salam si cascaval


Aparatul de waffe l-am primit cadou,anul trecut,de ziua mea ,de la o buna prietena din copilarie,care,stiind ca-mi doresc foarte tare un aparat de acest gen ,dar de saratele (inca-l mai doresc ...daca ati vazut pe undeva dati-mi de stire!!!)...a crezut ca acesta este...Mihaiela,multumesc mult  si te astept la o portie de waffe!De atunci am facut waffe de mai multe ori ,dar abia acum m-am hotarat sa postez o reteta facuta "la moment".Aluatul trebuie sa fie ca cel de clatite,dar mai consistent.
Am folosit:
100 g salam tocat cubulete
100 g cascaval ras
o jumatae ardei rosu tocat
o legatura marar
2 linguri seminte crude de floarea soarelui
3 linguri smantana
3 oua
100 ml apa
4 g praf de copt
200 g faina
sare
piper


Am mixat ouale,am adaugat un praf sare, smantana si consecutiv faina (cernuta,amestecata cu praful de copt) cu apa ( ca la clatite).Am adaugat celelalte ingrediente -salamul,cascavalul,ardeiul,mararul,semintele ,putin piper-si am amestecat cu o paleta:



Am incins aparatul:



Si am pus aluatul in forma(aprox.4 linguri in fiecare)



Am copt,pana s-au rumenit :



Si au iesit foarte,foarte bune!

6 comentarii:

Lilly spunea...

Ce idee buna.Eu n-am aparat, dar are mama.Retin ideea cand merg acasa!

Lia spunea...

Cred ca sunt o nebunie.
Bine ca n-am aparat,ca toata ziua l-as tine in priza.:0)

Nadji spunea...

Des gaufres délicieuses.
J'aime beaucoup.
Bonne semaine et à très bientôt.

Elena Toma spunea...

O sa le incerc si eu pentru fiul meu. Cred ca i-ar placea de rontait atunci cand se uita la vreun film impreuna cu amicii lui. Am primit in dar niste premii virtuale foarte frumoase si le ofer, la randul meu, altor bloguri interesante. Te asteapta la mine sa le ridici, daca-ti face placere.

yaya6 spunea...

cred ca sant bune,de-as gasi si eu aparatul de facut,le fac si eu,ca prea bine arata ca aperitive,un premui de la muni pentru blogul meu pentru ceea ce faci tu te asteapta pe blogul meu ,daca iti face placere,o seara buna

Recetas Fáciles y Rápidas spunea...

Excelente blog, con unas maravillosas recetas!! acabo de descubrir tu blog através de otros amigos y te envio mis felicitaciones.
Enhorabuena!! y
Saludos desde Madrid