Gustos şi sănatos cu Dana Mariette

Gustos şi sănatos cu Dana Mariette

Pages - Menu

12 aprilie 2011

Supa crema de spanac✿



 Din acest  dar (verdeturile) plin de sănătate al primăverii trebuie sa profitam din plin mai ales ca-s sursa excelenta de vitamine si minerale.
Azi am pregatit o supa crema din spanac,inspirata de la Isabela;



spanac crud-900 g
unt-60g
cartofi medii-3buc
zeama in care a fiert spanacul-500 ml
lapte-700 ml
o ceapa
un fir usturoi verde
sare
smantana(pentru deasupra)



Se toaca ceapa si usturoiul si se calesc in unt pana devin transparente,se adauga cartofii taiati cubulete,se amesteca si se adauga o parte din zeama de la spanac.
Spanacul se fierbe in apa clocotita cu sare;se scurge.
Cand s-au fiert cartofii ,se ia de pe foc,se adauga spanacul si se paseaza cu blenderul:



Se adauga zeama de a mai ramas si laptele fiert (fierbinte);se condimenteaza dupa gust si se da intr-un clocot.

Se serveste decorata deasupra cu smantana , alaturi de  paine neagra prajita.



personalizata...

Pofta buna!



9 comentarii:

Danutza spunea...

Wow, ce super arata! Imi place spanacul!

Nadji spunea...

Une très bonne soupe. J'aime beaucoup.
A très bientôt;

Miodrag Surac spunea...

Dupa cum vad eu crem supa facuta cu dragoste, super...

Daniela Addario spunea...

Ce frumos ai decorat supica... e delicioasa si mai ales sanatoasa... Pup si-o zi buna !

Dana Mariette spunea...

Danutza,merci!Si mie imi place tare mult spanacul:)
Nadji,a fost o supa tare gustoasa!
Miodrag Surac,fara dragoste-n bucate nu se poate!
Daniela,merci!Se putea mult mai bine.
Va doresc o zi cat mai vesela!

violette spunea...

Foarte bun si foarte sanatos spanacul...imi place decorul....super dragut, cu siguranta si supa a fost foarte buna!
o zi placuta!

maria mihalache spunea...

Imi place tare mult spanacul dar nu am facut niciodata supa.Trebuie sa fie grozav de buna.
O zi minunata!

Dana Mariette spunea...

violette,spanacul e delicios si supa aceasta a fost ...yummy.
maria mihalache,mai facusem supa de genul acesta dar asta a fost si mai buna.
Va doresc o zi frumoasa!

FLORY spunea...

Super buna si sanatoasa supa ta!