Gustos şi sănatos cu Dana Mariette

Gustos şi sănatos cu Dana Mariette

Pages - Menu

27 decembrie 2009

Paine impletita cu mozzarella






Ingrediente:
pentru aluat:
faina-600 g
lapte caldut-340 ml
ulei -100 ml
ou-1 buc
sare-1 lingurita
zahar-1 lingura
drojdie uscata-7 g
pentru deasupra:
un galbenus amestecat cu doua linguri lapte,seminte de mac.
pentru umplutura:
mozzarella-200 g

Aluatul l-am facut in masina de paine,am pus ingredientele in urmatoarea ordine:lapte,ulei,ou,sare,zahar,faina si drojdie.Am selectat programul pentru aluat (la mine 13).


Am impartit aluatul in trei:


Am format trei bile pe care le-am intins cu sucitorul,am presarat mozzarella rasa si am rulat:





Am prins capetele si am impletit:





Am lasat 30 min la dospit,apoi am pensulat deasupra un galbenus amestecat cu putin lapte si am presarat seminte de mac:





Am copt 25 min la 200 grade:





POFTA BUNA!

2 comentarii:

Sarea in bucate spunea...

superrr, cred ca e si gustoasa! mi-ai facut pofta!

Dana Mariette spunea...

Just me,a fost gustoasa!merci:*