Gustos şi sănatos cu Dana Mariette

Gustos şi sănatos cu Dana Mariette

Pages - Menu

21 martie 2010

Placinta cu spanac

Ingrediente:
pentru umplutura:
spanac proaspat -1kg
ceapa verde-5 fire
branza-150 g
mozzarella-150 g
oua-2 buc
smantana-2 linguri
marar
sare
piper
unt-50 g

pentru aluat:
faina -550 g
lapte dulce caldut-340 ml
ulei-3 linguri
ou-1 buc
sare-o lingurita
zahar-1 lingura
drojdie-7g


Spanacul se spala foarte bine si se fierbe in apa clocotita cu putina sare aproximativ 5 min,apoi se scurge:



 Ceapa verde,tocata,se caleste in 30 g unt,se adauga spanacul tocat si se mai fierbe aprox.6 min.Se lasa sa se raceasca.Se adauga branza rasa,mozzarella rasa,piper,marar,sare(atentie!daca branza este mai sarata nu mai puneti),ouale si doua linguri de smantana.Se amesteca bine:



Din ingredientele pentru aluat,in masina de paine,pe programul de 1h 25 min, am obtinut:



Am intins o foaie:



Am pus compozitia:



Am pus cea de-a doua foaie:



Am unit marginile celor doua foi.
Am lasat 20 min,am uns cu unt si am copt in cuprorul preincalzit la 200 grade timp de 15 min:










                                                         mmm...bun...bun

6 comentarii:

Olgutza spunea...

Trebuie sa fie taaaare buna placinta..mm..
Brava!!

Flori spunea...

Spre rusinea mea nu stiu nici o reteta cu spanac. Imi place placinta si combinatie de spanac cu branza cred ca a iesit tare buna.

Lia spunea...

Mmmm,
Spanac proaspat,maine ma duc la piata.
Ce bine arata foaia in care ai taiat floricele.
Buna idee !

Dana Mariette spunea...

Olgutza,placinta a fost f.f.f buna!Ma gandesc deja la urmatoarea!
Flori...combinatia e super!
Lia,merci!...am decupat floricele ca aluatul sa nu crape .
Pupici tuturor si multumesc pentru vizita!

cristina spunea...

Ce blog frumos!felicitari!
iar placinta asta cred ca e dementiala..e trecuta pe lista de asteptare pt weekend!multumesc!

Dana Mariette spunea...

Multumesc,Cristina!