Gustos şi sănatos cu Dana Mariette

Gustos şi sănatos cu Dana Mariette

Pages - Menu

3 septembrie 2011

Rulou cu pui si vinete




Am preparat un aluat din:
200 g unt
2 oua
3 linguri apa
o lingurita sare
aprox.340 g faina
l-am pus in folie si la frigider pentru min.30 min

Am mai folosit:
2 buc piept de pui
o buc vanata
200 g cascaval
6 felii sunca presata
sare,piper
un ou pentru deasupra

Am intins foaie din aluat:


Am batut carnea cu ciocanul de snitele,am condimentat :


Am pus carnea de pui,vinetele felii (in prealabil sarate si prajite),cascavalul ras,sunca presata:





Am rulat carnea si apoi aluatul:
Am uns deasupra  cu ou batut ,am copt 50 min la 200 °C:


 si  sectiune :


                                                   delicioasa alaturi de rosii  din acelea gustoase,de gradina!

11 comentarii:

Danutza spunea...

Super bun!

sarah spunea...

cu siguranta o reteta foarte interesanta.mi-am notat-o.o zi minunata!

Alexandrina spunea...

Interesanta reteta! Cred ca fost foarte bun ruloul.
Ai putea participa cu reteta la provocarea lunii septembrie "Dulce Romanie!", gazduita luna asta de Betty (e un fel de intalnire online a bloggerilor).

DiaMar bucataria galbena spunea...

Ce bine arata.Cred ca este tare bun.Te pup.Multumesc de vizita.

gabriella spunea...

Intotdeauna intru pe blog sa vad ce retete mai postezi.Foarte interesante si gustoase...si pe intelesul tuturor.

Maya spunea...

Foarte apetisant ruloul si sigur delicios!

Happy Birthday toooooo yoooou,
Happppyyy Bithdaaay tooo youuuuuu!
Happy Birthday, dear Mariette!
Haaaaapppyyyy Birthdaaaaaaay toooo yooooooouuuuu! :*

Dana Mariette spunea...

Danutza ,merci!
sarah ,mie imi plac foarte mult astfel de preparate!
Alexandrina,imi plac concursurile,daca am timp,am sa ma gandesc la ceva!
DiaMar-bucataria galbena ,si eu : merci !
gabriella,recunosc,am fost cam lenesa in vara asta:)

Dana Mariette spunea...

maya,multumesc mult!:*

Betty spunea...

Nici ca se putea mai bine! Reteta asta e perfecta pt provocarea lunii septembrie. Daca ai bucuria sa ni te alaturi...aici poti gasi mai multe detalii http://bettykitchen.wordpress.com/2011/09/01/provocarea-lunii-septembrie-dulce-romanie-2011/

pansy spunea...

grozav arata ! interesanta ideea cu vinetele in foietaj.

Tudor Elena Cristina.... spunea...

100% execut aceasta reteta!!!.....arataaaa......da cum arataaaaa!!!!!......pup