Gustos şi sănatos cu Dana Mariette

Gustos şi sănatos cu Dana Mariette

Pages - Menu

25 februarie 2011

Pizza"My..."


Am facut aceasta pizza inspirata de painea rolata a la Maya si de my pizza a la Alexandru ,postate pe forum.

 Aluatul(pentru 4 pizza) l-am facut din:

350 ml apa calduta
60 ml ulei de masline
o lingurita sare
putin zahar
600 g faina
7 g drojdie uscata(un plic)


Iese un aluat moale si elastic:



L-am imparti in patru.

Celelalte ingrediente:



Deci:
doua cutii cu rosii cuburi
cascaval ras-200 g
mozarella
masline
ciuperci
fleica afumata
usturoi
ulei de masline
sare
oregano

Am calit usturoiul in putin ulei de masline,am adaugat rosiile din cutie,maslinele tocate marunt(fara sambure),sare,oregano si a iesit un sos:



Am preincalzit cuptorul cam 15 min.
Am intins foile de aluat,cu mana,fara sucitor,n'au iesit perfecte...dar nu conteaza:)


Se pune pe hartie de copt!
Am presarat cascaval,sosul de rosii,ciupercile si fleica,am pus la cuptor ,direct pe gratar ,pe sina din centru ,pentru 10 min,am desfacut cuptorul,am presarat mozarella si am mai copt 5 min:





Foarte buna...mai buna decat genul de'l faceam eu...

6 comentarii:

ღAzucenaღ spunea...

A fost o pizza delicioasa .

Dana Mariette spunea...

ღAzucenaღ,ma bucur ca ti'a palcut:*

pansy spunea...

imi place forma rustica !de gust nu cred ca mai e nevoie sa zic nimic.mi-l inchipui.

Alexandrina spunea...

Cat de bine arata!! Imi place mult!
O seara frumoasa!

Dana Mariette spunea...

pansy,..."forma rustica"...mmm...ador asta ,m-ai dus cu gandul la o casuta mica,undeva in natura ,cu o bucatarie avand un perete din caramida aparenta si de unde sa nu lipseasca un semineu rustic si bineinteles cuptorul de paine,in acelasi stil.Merci de vizita,o zi buna iti doresc!

Dana Mariette spunea...

Alexandrina ,la aspect se mai putea lucra...dar cum sunt o persoana lipsita (nu de imaginatie )de rabdare...merge si asa!