Gustos şi sănatos cu Dana Mariette

Gustos şi sănatos cu Dana Mariette

Pages - Menu

7 noiembrie 2009

Terrina cu broccoli


Ingrediente :


500 gr carne de vita
120 gr broccoli
125 gr orez
400 gr piept de porc
125 gr ficat de porc
120 gr ciuperci
1 lingura smantana dulce
3-4 catei usturoi
50 ml coniac
sare, piper
cimbru






Mod de preparare:


Carnea de vita ,100 gr piept de porc si ficatul de porc se dau prin masina de tocat:




Intr-o tigaie se pune ulei (2 -3 linguri)si se caleste putin usturoiul tocat marunt,se adauga ciupercile si broccoli si se mai calesc 5 minute apoi se lasa la racit.



Aceasta compozitie se adauga peste amestecul de carne,se adauga o lingura cu smantana , coniacul si se condimenteaza cu sare,piper,cimbru.


Piptul de porc l-am avut felii mai groase asa ca l-am batut putin cu ciocanul de snitele:




Apoi l-am asezat intr-om tava de chec astfel:



Am adaugat compozitia de carne:


 

Am acoperit cu marginile de piept de porc,am pus cateva frunze de cimbru si am acoperit cu folie de aluminiu:





Am copt la 180 grade cam o ora,din care ultimele 15 min fara folia de aluminiu:



Se lasa la racit apoi se pune la frigider pentru cateva ore .


Orezul se fierbe in apa clocotita cu sare,se scurge si se pune intr-o forma cilindrica,se lasa 2 min , apoi se scoate forma:


Pofta buna!

Niciun comentariu: