Gustos şi sănatos cu Dana Mariette

Gustos şi sănatos cu Dana Mariette

Pages - Menu

3 noiembrie 2009

Mix de legume umplute




Ingrediente:
  • ardei gras (potrivit ca marime)-6 buc
  • gogosari-2 buc
  • rosii-4 buc
  • vinete-2buc
  • ceapa verde-1 legatura
  • ghebe(sau alte ciuperci)-200 g
  • sare
  • piper
  • boia dulce
  • marar
  • patrunjel
  • 2 oua
  • ulei
  • orez-200 g
  • morcovi-1 buc



Am taiat capace la rosii si am scos interiorul,am taiat vinetele in jumatati si am scobit miezul cu o lingurita(miezul l-am folosit ulterior la umplutura),am taiat capace la ardei si gogosari si i-am curatat de seminte:



Am tocat ceapa si am calit-o in putin ulei de floarea soarelui:


Peste ceapa am adaugat morcovul,orezul,miezul de vanata,ghebele tocate marunt ,le-am mai lasat pe foc cam 8 min ,apoi am lasat sa se raceasca ,am pus aceasta compozitie intr-un castron ,am adaugat doua oua,piper,sare,boia si verdeata tocata,am mestecat bine.




Cu aceasta compozitie am umplut legumele:



In tava am pus miezul de la rosii,ketchup , o ceasca  cu apa si am presarat putina sare.

Initial am vrut sa le pun intr-o tava obisnuita,dar pentru ca aroma legumelor se pastreaza mult mai bine in aceast vas ...le-am pus aici...chiar asa cum se vede in poza.
  Vasul acesta este formidabil...in el iese o mancare super gustoasa!
Am pus la cuptor (fara preincalzire),la 200 °C pentru o ora:



Se servesc calde ,dar sunt foarte bune si reci!!!


 



Pofta buna!

Niciun comentariu: