Gustos şi sănatos cu Dana Mariette

Gustos şi sănatos cu Dana Mariette

Pages - Menu

8 iulie 2011

Inghetata de piersici

Inghetata am "furat-o"de la Maya si e ...exact asa cum o descrie acolo...delicioasa

Am folosit:
1,4 kg piersici
220 g zahar pudra
240 ml frisca lichida
zeama de lamaie


Am curata piersicile de coaja si am inlaturat samburii,am taiat miezul felii si am mixat impreuna cu zaharul pudra:


Am pastrat 300 ml din acest nectar,in care am adaugat putina zeama de lamaie:



Am batut frisca ,rece,atat cat e necesar "nici mai mult,nici mai putin":


Am adaugat nectarul:


Am pus la congelator,dupa 30 min ,am scos,am mixat compozitia,am adaugat nectarul oprit si am amestecat odata cu lingura(pentru a iesi in doua culori):

Si acum...la congelator cam 2 ore:


...un deliciu de vara

3 comentarii:

sarah spunea...

cred ca-i foarte aromata.ador piersicile dar la ingheta nu prea m-am bagat pana acun pentru ca n-am masina si ma gandesc ca poate nu iese.o seara minunata

Dana Mariette spunea...

Nici eu n-am masina,iese buna si fara!

Maya spunea...

Mmmm,ce buna!Chiar am niste piersici coapte,si nu stiam ce sa fac cu ele!Merci ca mi-ai amintit.
Arata super înghetata ta si ma bucur ca ti-a placut :)