Gustos şi sănatos cu Dana Mariette

Gustos şi sănatos cu Dana Mariette

Pages - Menu

10 februarie 2011

Placinta cu ciuperci









Aluatul l-am facut in masina de paine din:

220 ml lapte
o lingura de zahar
o lingurita sare
doua linguri ulei
530 g faina
drojdie uscata (7g)



Am pregatit umplutura din:

Se toaca ceapa marunt ,se caleste in putin ulei,se adauga ciupercile in sferturi si se tin pe foc pana scade zeama din ciuperci.Se lasa la racit,se paseaza cu blenderul,se adauga doua linuri de susan si patrunjel tocat.
Se intind foi dreptunghiulare din care se taie patrate de aprox. 6cm/6cm
Se decupeaza ,ca in imagine si se aduc colturile in mijloc (se unesc):




 Se lasa la dospit 15-20 min,se dau cu galbenus amestecat cu putin lapte si se presara deasupra seminte.Se coc in cuptorul preincalzit 15-20 min:


ne-au placut!



10 comentarii:

yaya6 spunea...

ce idee faina,simplu si de efect,o zi buna

pansy spunea...

ce frumoase ti-au iesit! cred ca o bucatica pentru mine n-a ramas! da'cand le fac eu iti pastrez o bucatica!

Dana Mariette spunea...

yaya6:intr-adevar" simplu si de efect"...merci pentru vizita!
pansy :n-au mai ramas:(...dar data viitoare promit sa-ti opresc...merci pentru vizita!sper sa devin si eu mai activa pe aici...caci m-am cam lenevit:P

Lena spunea...

Ce idee frumoasa! Le-am facut cu ananas si aluat de foietaj, uite cu ciuperci si aluat dospit arata si mai bine, super idee!

Dana Mariette spunea...

O idee super cu ananas si foietaj,am sa le fac si eu asa...merci de sugestie si deasemenea merci de vizita!

Anonim spunea...

Buna,acum am descoperit reteta.Cred ca este delicioasa.Acum calesc si eu ciupercutele.Ce doream sa stiu ,aluatul la ce program al masinii de paine l-ati facut?
Multumesc anticipat,
Claudia

anitanna spunea...

Bun gasit! Interesant blog,ma bucur ca l-am descoperit!

Anonim spunea...

CRED CA ESTE SUPER,AM S-O FAC SI CRED CA CA MERGE FOARTE BINE SI CU BRANZA?!

Anonim spunea...

Am incercat si eu...nu mi s-au umflat deloc la cuptor :( Nu stiu ce s-a intamplat, arata super cele prezentate aici...sunt tare dezamagita de ale mele :(

Anonim spunea...

Mie nu mi s-au umflat deloc la cuptor, sunt tare dezamagita. Cele prezentate aici arata super...la mine nu stiu ce s-a intamplat!