Gustos şi sănatos cu Dana Mariette

Gustos şi sănatos cu Dana Mariette

Pages - Menu

15 martie 2010

Salata de fructe



Ingrediente:
kiwi-3 buc
naspere-1 buc
clementine-1 buc
strugure-1 buc
mere-2 buc
banana-1 buc
ananas -1 cutie
frisca -200 ml
ciocolata pentru decor
zahar vanilat-2 pliculete
esenta de vanilie


Am curatat fructele,le-am indepartat semintele,le-am tocat , le-am pus intr-un castron:
(ananasul l-am pus scurs)




Am pus zaharul vanilat , esenta de vanilie(1/2 lingurita)si putina zeama (4 linguri)de la ananas ,am amestecat si am lasat o ora la frigider.
Am servit cu frisca batuta si ciocolata :





Un desert sanatos si delicios...

2 comentarii:

Olgutza spunea...

Ador salata de fructe.. neaparat trebuie sa aibe muuuuulta frisca. Arata minunat... felicitari!!!

Dana Mariette spunea...

Olgutza ,merci!Si mie tot cu muuuuulta frisca imi place!