Gustos şi sănatos cu Dana Mariette

Gustos şi sănatos cu Dana Mariette

Pages - Menu

11 aprilie 2011

Tort cu mascarpone si capsuni



Tortul nostru preferat...
cu capsuni,afine,fragi,zmeura,coacaze ,sau orice alte fructe de padure e bun,bun...Tocmai mi s-a spus ca arata mai bine in realitate :P:D


Ingrediente :

Blat:
5 oua
5 linguri zahar pudra (am folosit eu)
40 ml ulei
120 g faina
40 g amidon din porumb
5 g praf de copt (1/2 plic)
Se preincalzeste cuptorul la 170 grade.
Se separa albusurile de galbenusuri.Se mixeaza albusurile  spuma ,se adauga zaharul,galbenusurile pe rand,apoi uleiul,Se cerne faina,amidonul si praful de copt.Se adauga faina si se mixeaza usor pana se incorporeaza (sau cu o paleta de jos in sus).Se pune compozitia intr-o tava unsa cu unt si se coace 25-30 min la 170-180 grade.





Separat se pregateste crema din:

300 ml smantana pentru frisca(eu folosesc din lapte de vaca)
4 linguri zahar pudra
250 g mascarpone
80 g ciocolata alba topita(sa nu fie prea fierbinte)
capsuni-200 g

Se mixeaza frisca,se adauga zaharul,mascarponele cate putin si apoi ciocolata.Se opreste 1/4 din crema pentru deasupra .In cealalta parte se incorporeaza fructele tocate:





Se taie blatul in doua ,se pune crema.
Deasupra se orneaza cu restul de crema (alba) si se pun capsuni (150-200 g)





Foarte bun!


9 comentarii:

gabriella spunea...

Draga mea mariette am sa fac de Pasti acest minunat tort.Multumesc pentru premiu.

Miodrag Surac spunea...

Plina de vitamine, imi place...

Bucate Apetisante spunea...

Doamne ce pofta mi-ai facut..si e cu capsuni...preferatele mele!!
Si as manca ceva dulce acum...trebuie sa-mi fac si eu o praji din nou :)

maria mihalache spunea...

O felie se poate te rog?..........tare bun trebuie sa fie.
Pup!

Daniela Addario spunea...

Ce poate fi mai racoritor si mai gustos ca o feliuta de tort cu mascarpone si capsuni... Amindoua sint preferatele mele, asa ca... normal, ma autoinvit si servesc... Arata minunat... O seara minunata !

Recetas Fáciles y Rápidas spunea...

Ummmmh!! exquisita. como me ha gustado esta tarta, me encanta el mascarpone y con chocolate también!!! y ese bizcocho, expectacular. Mis felicitaciones!!
Un abrazo!!

Maya spunea...

Eu tot am facut deserturi cu caspuni fie congelati,fie proaspeti,dar na,astia ce se gasesc acum nu-s ca aia de pe cîm ce-i culeg eu de la taran!Deabia astept sa vina sezonul,sa fac asa un tort!

Dana Mariette spunea...

maya, si eu abia astept sezonul mai ales ca pe aici multi cultiva capsuni.

Rosita Vargas spunea...

una exquisitez me encanto,muy bien elaborada,.cariños y abrazos.