Gustos şi sănatos cu Dana Mariette

Gustos şi sănatos cu Dana Mariette

Pages - Menu

19 ianuarie 2012

chiftele suedeze


Recomandarea suedezilor... să le preparaţi cu multa dragoste!!! secretul lor este laptele adăugat în compoziţie, aroma de ienibahar şi prăjitul in unt.

 Ingrediente:

1000 grame carne tocată amestec (porc şi vită)
200 ml lapte
o felie mare de paine
2 oua
2 cepe
 o lingurita ienibahar
 sare
piper
150 g unt si ulei pentru prajit

Ceapa ,data pe razatoate am calit-o in putin ulei.Miezul de paine l-am inmuiat in lapte.Am amestecat ,intr-un castron,toate ingredientele,am format chiftelute mici,rotunde (cu mainile trecute prin apa) si le-am prajit in unt amestecat cu ulei:


Le-am servit cu sos de ciuperci:


Pofta buna!

4 comentarii:

DiaMar bucataria galbena spunea...

Cred ca sunt foarte bune..Arata bine.Pup!

pansy spunea...

delicioase!

Dana Mariette spunea...

DiaMar-bucataria galbena, pansy,multumesc!

anitanna spunea...

O zi buna si frumoasa ca o floare de primavara! Sa fii iubita!