Gustos şi sănatos cu Dana Mariette

Gustos şi sănatos cu Dana Mariette

Pages - Menu

18 martie 2011

Foietaj cu ananas & melcisori cu branza dulce


Azi...e ziua foietajelor,bineinteles cumparate din comert ,caci n-am avut inca curajul sa ma incumet a le prepara:)))

Pentru cele cu ananas:
un pachet foietaj
bucati de ananas

Am intins foile,am taiat patrate  ca la placinta cu ciuperci ,dar mai mici...in fiecare patrat am pus cate o bucata de ananas si am procedat ca acolo:P





Pentru cele cu branza dulce:
un pachet foietaj
300 g branza grasa se amesteca cu 2 oua,3 linguri zahar,un praf sare si 50 g stafide.
Se intind foile,compozitia si se ruleaza.Se taie bucati de 2 cm si se pun in tava.Se coc in cuptorul preincalzit la 200 grade ,timp de 15-20 min:
Foarte bune!



5 comentarii:

gabriella spunea...

Imi place blogul tau si il vizionez cu placere.

Recetas Fáciles y Rápidas spunea...

Conpiña y queso, tienen un aspecto maravilloso, deben de estar exquisitos,
Saludos,
Julia

violette spunea...

excelent arata...as gusta si eu mai ales pe cele cu ananas...
weekend placut!

Lia spunea...

Mama ce pofta mi-ai facut !
Trebuie sa coc si eu ceva in cuptor.:)

Dana Mariette spunea...

gabriella,merci si te mai astept!
Julia,merci!
violette,noua ne-au placut mai mult cele cu branza!
Lia,trebuie:)))
O seara buna va doresc!