Gustos şi sănatos cu Dana Mariette

Gustos şi sănatos cu Dana Mariette

Pages - Menu

10 aprilie 2011

Conopida pane


Un preparat pe cat de simplu pe atat de gustos...avem nevoie de:

o conopida(900 g)
oua-2-3 buc
faina
sare
piper
ulei pentru prajit


Se spala conopida si se pune la fiert, intraga,in apa clocotita cu sare;cand s-a fiert bine ,se scurge,se desfac buchetelele:


Se bat ouale,se condimenteaza;intr-o alta farfurie se pune faina;se trece conopida prin faina,prin ou si prin faina si se prajeste in ulei incins (uleiul sa ajunga cam la jumatatea conopidei),pe ambele parti,pana se rumeneste frumos;se scot pe hartie absorbanta:



Le-am servit langa o salata verde:



Pofta buna!

5 comentarii:

Miodrag Surac spunea...

Arata bine, intodeauna cand mancam conopida faceam si un sos alb bechamel sau de usturoi, chiar si de bulion dulce acrisor. Iti propun sa incerci. O seara placuta...

Recetas Fáciles y Rápidas spunea...

Îmi place conopida, dar nu sol să pregătească acasă foarte mult pentru că îmi place doar de mine. Trebuie să fie mare.
O imbratisare

Dana Mariette spunea...

Miodrag Surac,multumesc pentru sugestie,data viitoare o sa-i fac un sos de usturoi,suna tentant.O seara palcuta!
Julia,si mie imi place foarte mult si am noroc ca place tuturor!Te pup!

Maya spunea...

Eu manînc conopida pane cu mujdei de usturoi...si mor dupa ea :)

Dana Mariette spunea...

maya, e o sugestie excelenta,data viitoare ii fac sigur si mujdei.