Gustos şi sănatos cu Dana Mariette

Gustos şi sănatos cu Dana Mariette

Pages - Menu

10 noiembrie 2009

Paine "floare de mac"


Ingrediente:

pentru aluat:


700 gr faina
300 ml lapte caldut
150 ml ulei
1 pachet drojdie uscata (7 gr)
1 lingura zahar
1 lingurita sare

pentru uns foile:50 gr unt topit

Mod de preparare:

In masina de paine am facut un aluat,pe care l-am impartit in douasprezece:






Se intind petale,se ung cu unt:







Am facut noua petale,din celelalte bile am facut ornamente:



Am lasat la dospit 30 min,am copt in cuptorul preincalzit la 200 °C,20 min:





crocanta & buna!

3 comentarii:

pierre spunea...

Bravo mariette yoyr bread is beautiful !
an,d if you liek french creative food come and see my blog your are welcome ! cheers Pierre

Dana Mariette spunea...

Merci pierre!Am sa-ti vizitez blogul!

retete- ina spunea...

foarte frumos,felicitari