Gustos şi sănatos cu Dana Mariette

Gustos şi sănatos cu Dana Mariette

Pages - Menu

10 februarie 2010

Paine cu cascaval & placinte cu ciuperci



Aluatul l-am facut in masina de paine,din urmatoarele ingrediente:


170 ml lapte caldut
2 oua
25 g unt topit
o lingurita rasa sare
o lingura zahar brut
500 gr faina
7 gr drojdie usacata
(este si ordinea in care am pus ingredientele in masina)

Am impartit aluatul in trei:




Am facut o umplutura din cinci ciuperci mai mari ,o ceapa rosie ,calite in doua linguri ulei,cand s-a racit am adaugat 100 g mozzarella tocata.



Am intins o foaie , am taiat patrate,am pus umplutura in mijloc si am impachetat:






Am lasat 15 min la dospit si am copt 20 min in cuptorul preincalzit la 200 grade:



Am intins celelalte foi:



Am uns o foaie cau unt topit,am presarat cascaval ras amestecat cu patrunjel:





Am pus peste, cealalta foaie si am intors marginile:



Am lasat 15 min la dospit,am uns cu unt si la cuptor pentru 20 min:





bun...bun...

Un comentariu:

Sarea in bucate spunea...

AI UN PREMIU LA MINE PE BLOG!