Gustos şi sănatos cu Dana Mariette

Gustos şi sănatos cu Dana Mariette

Pages - Menu

14 februarie 2010

Tort "o mie de gusturi"


Multumesc Ina ,pentru acest tort super delicios!

Blat (folositi cani cu volumul de 250ml):
3 cani nuca crude
2/3 cana cacao
1/4 lingurita sare
o cana curmale ,fara samburi maruntite

Nuca,sarea si cacaua se mixeaza in robot pana ce nucile sunt maruntite.Se adauga curmalele si se mixeaza pana ce compozitia devine lipicioasa.Se formeaza doua bile ce se dau la frigider:



Crema de ciocolata:
1/3 cana curmale fara samburi, maruntite
1/4 cana  miere
doua mere(in reteta originala 1 avocado mediu, bine copt)
1/3 cana cacao

Zmeura pentru ornat si umplutura
 am folosit zmeura de munte congelata,dezghetata si scursa.

Curmalele si mierea se pun in robot si se mixeaza pana rezulta o pasta fluida, omogena (eu am folosit un mixer vertical).Se adauga merele (avocado) taiate cubulete si se mixeaza pana rezulta o crema omogena.
Se adauga cacao si se mai mixeaza.



Puneti in tava o bila de aluat. Indreptati “aluatul" cu mainile, pentru a uniformiza.
 Puneti cateva linguri de crema de ciocolata peste blat, nivelati.



Presarati zmeura:




Peste zmeura asezati cealalta biluta de blat, avand grija sa nu apasati prea tare pentru a nu strivi zmeura.
Pe o farfurie puneti o foaie de copt.
Rasturnati prajitura pe farfurie.


Ornati cu restul de crema de ciocolata si zmeura


Dati la rece pentru cateva ore inainte de servire (eu am taiat imediat):



Un tort cremos, ciocolatos, aromat si sanatos...merci Ina

Niciun comentariu: