Gustos şi sănatos cu Dana Mariette

Gustos şi sănatos cu Dana Mariette

Pages - Menu

11 mai 2012

spinach mini pockets



Inspirata de reteta de pe blogul lui Emily,am facut aceste mini delicioase placintele!
Aluatul l-am facut din:  un pachet de unt moale;
                                  2-3 linguri smantana;
                                   un ou;
                                   o linguruta sare;
                                   350-400 g faina;



                                   Am impartit aluatul in doua,l-am invelit in folie alimentara si l-am pus la frigider:





Pentru umplutura am folosit: 800 g spanac,pe care l-am fiert in apa cu sare;Separat am calit o ceapa tocata in putin ulei de masline,am adaugat spanacul;Am pus in blender ,am pasat,am mai adaugat si putina smantana si am condimentat cu sare:




Am intins foile de aluat,am decupat cercuri cu un pahar mai mare:






                                               Delicios!!!







2 comentarii:

Maya spunea...

Ce idee faina! Merci, Mariette!

grasu64 spunea...

Invitatie de participare la: Concurs pentru bloggeri culinari "FISSLER BY KIKA - EXCELENTA IN BUCATARIE"
http://www.gatestesanatos.ro/Concursuri/